На листі розташовано виконану тушшю та пером оплічну портретну студію жіночої моделі, що, вірогідно, була створена в рамках навчального процесу в художньому навчальному закладі початку XX століття або ж у межах особистого підвищення кваліфікації. Композиція репрезентує типову для академічної практики побудову бюстового зображення, у якому увага зосереджена на трактуванні форми голови, плечового поясу та загальному пластичному узгодженні частин фігури. Жінка зображена у фронтальному положенні плечей, з незначним розворотом голови. Її коротка зачіска типу «гарсон» відсилає до модних тенденцій 1920-х, що вивільнили жіночий образ від академічного кліше з пишною зачіскою або покритою головою. Обличчя моделі трактовано узагальнено, проте зі збереженням індивідуальних рис, зокрема акцентовано лінію брів, овал очей та характерний рельєф щік і підборіддя. Сукня з відкритими плечима має класичну вирізну лінію, що дозволяє зосередитися на вивченні будови шиї, ліній ключиць та верхньої частини грудної клітки. Особливу увагу приділено розробці світлотіньової моделі форми: через варіативну інтенсивність штрихування тушшю автор намагається досягти ефекту тривимірності. Видно тонку роботу з лінійною диференціацією: м’які штрихи на обличчі контрастують з більш жорсткими обводами плечового силуету, що вказує на свідому композиційну організацію площини. На звороті аркуша розміщено два фрагменти рисунка, очевидно створені з натури в межах того самого циклу навчальних вправ: перший – це частина жіночого торса, обрізаного на рівні грудної клітки й тазу; другий – фрагмент нижньої кінцівки, ймовірно, іншої фігури. Обидва елементи виконано впевненою лінією, з чіткою анатомічною логікою. Ці фрагменти могли бути створені у процесі сеансу рисунку з натури, що був важливою компонентою академічної підготовки художника на рівні як студійних, так і композиційних занять. Загалом лист демонструє високий ступінь графічної дисципліни, властивої академічній школі. Робота є прикладом навчальної практики, що поєднувала копіювання з натури та дослідження класичних канонів пластики, спрямованих на формування точного візуального мислення. Вона також ілюструє характерний для початку XX століття перехід від традиційної академічності до більш індивідуалізованого художнього бачення, з акцентом на психологічну виразність моделі та матеріальність форми.