На лицьовій стороні аркуша зображено два рисунки за мотивами творчості Яна Матейка – портрет голови Станіслава Щенсного Потоцького, виконаний за фрагментом його монументального полотна «Рейтан – занепад Польщі» («Рейтан на сеймі 1773 року») (1866) та жіночий портрет, також відтворений за оригіналом польського митця. Обидва образи створено м’яким олівцем з акцентом на вивчення живописного прототипу через графічну мову академічного рисунка. Голову Станіслава Потоцького подано у тричвертному розвороті з незначним нахилом униз, що зберігає характерне для композиції Яна Матейка психологічне напруження, хоча й дещо узагальнено. Попри спрощення у трактуванні деталей, рисунок фіксує ключові емоційні риси – стриманість, відчуження, показову гідність, що у контексті оригіналу набуває політичного забарвлення. Зображення ґрунтується на фрагменті картини, що має умовний характер і не цілком відповідає історичній достовірності: образ Станіслава Потоцького у Яна Матейка радше є узагальненим уособленням колаборантської позиції польської знаті під час поділу Речі Посполитої, ніж портретом з натури. Це надає рисункові подвійного значення: як вивчення манери Яна Матейка, так і спроби осмислення візуального коду певної історичної нарації. Поруч подано жіночий портрет, також за роботою Яна Матейка. Він вирізняється виразною структурою та стриманою градацією світлотіні, що допомагає підкреслити шляхетність рис і внутрішню зосередженість персонажа. Обидва рисунки свідчать про уважне вивчення авторської стилістики Яна Матейка – ретельної розробки облич, типажності, тонкої роботи зі світловим об’ємом. На звороті листа – дві копії з творів Рембрандта ван Рейна, виконані аквареллю: «Афіна Паллада» (1655) та «Портрет Яна Сикса» (1654). Обидва образи вирізняються градацією тональних переходів, що досягаються шляхом прозорого нашарування фарби з поступовим ускладненням форми. У випадку «Афіни» відтворено алегоричну врочистість образу: масивний шолом, виразне освітлення обличчя, – все це збережено в копії, хоч і адаптовано до можливостей акварельної техніки. Жіноча фігура спокійно врівноважена, оточена м’якою півтінню, що створює ефект глибини. Портрет державного діяча Нідерландів та шанувальника мистецтва Яна Сикса – більш інтимний, камерний образ. Акварельна копія зберігає основні елементи рембрандтівського стилю: м’яке світло, що моделює риси обличчя, виразний погляд, спокійна впевненість у поставі. Художник-копіювальник фокусувався не лише на зовнішній схожості, але й на передачі внутрішнього стану моделі, що особливо важливо у студіях за Рембрандтом. Обидві роботи на звороті свідчать про інтерес до психологічної глибини, світлотіньової насиченості та гармонійного поєднання формального та емоційного в зображенні – риси, що були визначальними для мистецтва нідерландського бароко. Загалом роботи демонструють систематичну роботу з вивчення стилістичних відмінностей європейського живопису XVII та XIX століть через академічну графічну практику.