Рисункові копії двох оплічних чоловічих портретів демонструють глибокий інтерес до індивідуальності зображених постатей. Акцент уваги не лише на зовнішніх рисах, а й на внутрішньому стані, творчій напрузі та культурному контексті кожного образу. В обох випадках мова про зображення представників інтелігенції зрілого віку, а формат оплічного портрета дозволяє сконцентрувати увагу на характері облич. Зліва рисункова копія фотографічного портрета художника Олексія Шовкуненка у зрілому віці. Погляд спрямований до глядача, що надає образу замисленості та відстороненого спокою. Обличчя масивне, з глибокими носо-губними складками, широким чолом і уважним, майже дослідницьким поглядом. Волосся сиве, пригладжене, зачіска лаконічна, що посилює враження зосередженості й інтелектуальної суворості. Лінії рисунка впевнені, пластично виразні, з чітко окресленими тінями у ділянці очей, носа й підборіддя. Вбрання – світлий піджак із м’яким коміром – лише окреслене декількома штрихами, щоб не відвертати увагу від головного – зосередженого обличчя художника. Праворуч – рисункова інтерпретація живописного портрета, вірогідно, письменника Юрія Яновського, створеного самим Олексієм Шовкуненком. Композиційно голова розміщена у фас, обличчя дещо схилене. Обличчя Ю. Яновського (?) видовжене, з м’якими рисами, дещо меланхолійне, з виразними очима й заглибленим поглядом. Волосся сиве, злегка хвилясте, зачесане назад. Автор рисунка ретельно передає фактуру обличчя, використовує тональні переходи для моделювання щік, лоба й підборіддя, а також додає легкі акценти у ділянці губ і очей, надає образу проникливості. Обидва портрети утворюють гармонійний дует як діалог двох творчих особистостей: художника і письменника, майстра пензля та слова. Їхнє «протиставлення» на одному листі – не лише композиційний прийом, а й метафора міждисциплінарного взаємопроникнення мистецтв. Рисунки виявляють чутливість до натури, уміння вловити психологічну атмосферу та культурну глибину кожного образу, а також майстерне володіння засобами лінії й світлотіні у межах академічного рисунка.