Невелика за розміром дерев’яна поліхромна скульптура Розп’ятого Христа наслідує західний іконографічний тип зображення. Постать витягнута в характерній для розп’ять позі: руки були розведені, ноги ледь зігнуті в колінах, стопи накладені одна на одну, з видним отвором від цвяха. Анатомічно промодельованій фігурі Спасителя виразності надає поліхромія, що підсилює ефект реалістичності. Оголене тіло Христа прикриває перізома, підв’язана шнурком, що огортає стегна. Голова нахилена до правого плеча і дещо вниз. Обличчя обрамлюють прямі лінії довгого волосся та короткої бороди. Вираз лиця скорботний, що підкреслює драматизм сцени. Попри втрати, скульптурне зображення зберегло виразність та не втратило своєї мистецької цінності.