Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку зображена жінка середнього віку в народному одязі заможної селянки або міщанки. На голові зав’язана довга хустка або очіпок, зав’язаний на потилиці, його довгі кінці звисають до пояса. Жінка стоїть в профіль на фоні рослинного пейзажу. Риси обличчя передані спокійно без яскраво виражених емоцій, загальне враження, можна схарактеризувати як стримано-позитивне. Ліву опущену донизу руку жінка тримає перед собою в складці одягу. Голова повернута наліво таким чином, обличчя бачимо у профіль, погляд скерований прямо й вдалину надає створеному образу певного романтичного змісту. Жінка одягнена у довгу сукню, що сягає щиколоток. Зверху вбрана в одяг, схожий на пальто або довгий жакет із приталеним силуетом. У верхньої частини костюма видно масивний, можливо, хутряний комір, що лягає на плечі. Спереду по краях є декоративні зав’язки. Загалом одяг виглядає теплим, пристосованим для прохолодної пори року, багатошаровим і практичним, але водночас із декоративними елементами, зокрема, ґудзики, зборки. Постать зображена на фоні природи із контурним означенням рослинності у формі кущів та невеликих дерев. Зображення має спокійний, гармонійний характер. Лінії чіткі, деталізація помірна, можемо бачити складки вбрання, риси обличчя. Фон рисунка мінімалістичний. Графічний рисунок має беззаперечну історико-культурну цінність оскільки тут є чітке та ретельне відтворення народного одягу. Оскільки рисунок якісно відображає і передає деталі та особливості народного одягу певного регіону, він має виражену етнографічну та історико-культурну цінність. Художня значущість полягає у точності та детальності відтворення народного строю, завдяки чому постає вагомим джерелом для дослідження і вивчення традиційної культури. В естетичному аспекті маємо справу із прикладом реалістичного рисунка з особливим акцентом на документальності твору.