У класичному тондо на кшталт італійських coppe amatorie розташовано стилізований модерністичний жіночий портрет з написом «LA BELLA». Суголосно тому, як у XVI столітті майстри з Кастель-Дуранте (Урбіно) на однотонному тлі розташовували зображення оплічних постатей у легкому ракурсі, Арнольд Шаргородський на зеленому однорідному фоні подає образ «нової краси». У період створення даної роботи ця ренесансна практика була відома у середовищі керамістів, випускників Львівського державного інституту прикладного і декоративного мистецтва (ЛДІПДМ) та працівників Львівської кераміко-скульптурної фабрики (ЛКСФ). Зокрема на молодших курсах відділу художньої кераміки ЛДІПДМ створювали авторські портретні тарелі-варіації такого типу, а в списку обов’язкової до опрацювання літератури фігурувала книга Альфреда Кубе «Історія фаянсу» (РРФСР, Державне видавництво, Берлін, 1923), де є окремий розділ «Італійська майоліка». Окрім того, кераміка згаданого осередку станом на 1970-ті роки була представлена у збірці Державного музею етнографії та художнього промислу АН УРСР (до прикладу, у каталозі 1976 року). Відтак у художника, який комунікував з різними представниками львівського середовища, була змога ознайомитись з таким досвідом та здійснити його практичне переосмислення. Назва роботи та ракурс фігури можуть бути алюзією на однойменну роботу Тиціана Вечелліо, датовану 1536 роком. Запропоноване художником формальне стилістичне вирішення є результатом ознайомлення з теоретичними та візуальними напрацюваннями Пабло Пікассо і вітчизняних авангардистів (суголосні декоративні рішення є у практиці Бориса Косарєва, який, окрім Харкова, короткий час (1947–1948) викладав у ЛДІПДМ). Композиція вирішена цілісно, врівноважено, є тональні та колірні акценти. Зведені до геометричних форм частини тіла та обриси є впізнаваними й відтворюють тонку гармонію.