Інспірації постмодернізму, трансформовані в індивідуальне самобутнє художнє мовлення – ознака творчості Р. Турина 1920–1930-х і 1960–1970-х рр. Прикладом слугує «Автопортрет» із достовірно відтвореною постаттю, що викристалізовується із зіставлення колірних площин і подовжених тремтливих мазків. Особливістю твору є чітка композиційна структура, утворена фігурою художника і мольбертом на інтер’єрному тлі. Враження сутінкового атмосферного освітлення й водночас рефлективної мисленнєвості портретованого формує поєднання тонально зближених, глибоких і притишених зеленаво-синіх і коричнево-вохристих кольорів. Щодо глядача зображення моделює простір довірливого змістовного діалогу, що відповідає інтелігентній натурі митця. Протилежність і єдність означуваного та означення, художнього і реального увиразнює суміщення мольберта та полотна на ньому з межею картинної площини.