На вертикальному прямокутному полотні з ахроматичним тлом зображено серію кольорових смуг (білих, чорних, охристих та червоних), що фактично є слідами від пензля, які залишились внаслідок специфічного руху кисті автора. Такий підхід є певною мірою суголосним практиці автоматичного письма. На цю думку наштовхує трактування ліній, близьких специфічним формам некириличної каліграфії. За допомогою художніх засобів виражено дослідження власної тілесності й психіки, зокрема несвідомого. Використана художником колірна гама також апелює до первісних форм мистецтва, де застосовувались натуральні пігменти: вугілля (чорний), вохра (червоний та жовтий) та крейда (білий). З огляду на відомі розмірковування Арнольда Шаргородського над сакральними текстами різних релігій, роботами Зигмунда Фройда та його послідовників, опрацювання різних періодів історії мистецтва, зокрема первісного, доцільно припустити, що це полотно є результатом особистого переживання цього масиву інформації. Наприклад, це стосується вивчення самого себе, співвіднесення свого «я» з архетипами колективного несвідомого, де художня практика стає чимось на кшталт медитативного або ж екстатичного досвіду. З огляду на поширення суголосних прецедентів у тогочасному світовому мистецтві, перед нами зразок того, як молодий художник здійснює апробацію різних ідей та форм, щоб знайти те, що згодом стане визначальним для його індивідуальної антропологічної практики.