Ескіз до серії розписів «Руські зодчі», виконаний Василем Польовим та Юлією Подоговою у московському Будинку архітектора. Композиція присвячена, ймовірно, спорудженню собору Покрови Пресвятої Богородиці (неофіційна назва – храм Василія Блаженного, 1555–1561 рр.). У правій частині зображена ієрархічно збільшена постать архітектора або фігура Івана IV Васильовича. Постать відтворена у вбранні, що суголосне крою чоловічого одягу, зокрема кафтанів середини XVI ст. З огляду на особливості тогочасних вікових та соціальних градацій, зображений поколінний персонаж відносно молодий, хоча й з окремими віковими змінами (інтенсивна алопеція), а його етнічна приналежність є змішаною (розріз очей, форма носа, тип вилиць), що також узгоджується з етнічним походженням Івана IV, мати якого, Єлена Глинська, мала частково азійське походження. Цей персонаж у правій руці тримає рослину, вірогідно, чортополох (лат. Carduus) або ж татарник звичайний (лат. Onopordum acanthium), а у лівій – макет собору (зображення відповідає історичним описам до перебудови, зокрема мініатюрі «Книги про обрання на царство царя і великого князя Михаїла Федоровича», 1672–1673 рр.). У лівій частині показано процес будівництва й зображено чотирьох персонажів – анонімні й максимально узагальнені постаті будівничих, які обернені спинами до глядача. Колорит композиції холодний, з окремими теплими партіями, підхід до формотворення монументальний з огляду на призначення.