Першопланова фігуративна композиція, де в центрі зображена Матір Божа, що сидить на високому подіумі, сперши на коліно книгу. Ноги Мадонни та подіум повністю прикриті широкими драперіями одягу. Її голова, накрита каптуром мафорія, обернена вправо до старшої жінки (Анни). Анна, вбрана у плащ з каптуром, поклала на плече дочки праву руку та, стискаючи палицю в лівиці, нахилилася й веде з дочкою розмову. Зліва до грудей матері притиснувся малий оголений хлопчик (Ісус), якого та притримує зі спини. Справа до колін Мадонни притулився юний Іоанн Хреститель. Вгорі зліва – профільне зображення старшого чоловіка (Йоаким) з головним убором, що нагадує середньовічні фламандські шаперони. Манера виконання – представлення новозавітної сцени у контексті побутового жанру – дозволяє віднести роботу до спадщини майстрів Північного Ренесансу.