Перша версія роботи, яку художник повторив вже у 1980-х у США. Завдяки збереженому відео Емми Кузьмінської (початок 1990-х) – дружини поета, художника та перформера Костянтина Кузмінського (1940–2015), вдалось встановити, що мінімально видозмінена композиція зберігалась у нью-йоркській майстерні художника й, попри горизонтальний авторський підпис на звороті, є вертикальною. По центру зі зміщенням донизу розташовано чоловічу півфігуру зі схиленою на праве плече головою (очі закриті, рот стулений, волосяний покрив відсутній). Плечі розташовані на різних рівнях; руки вздовж тіла, міцно притулені до тулуба; на рівні нижньої пари ребер кишенеподібний розріз. Таке вирішення композиції з огляду на схил голови та розріз можна трактувати як алюзію на католицькі дерев’яні скульптурні зображення тіла Христа після розп’яття, які художник мав змогу бачити у львівських музеях та костелах (у своєму інтерв’ю Василю Агафонову 03.06.1988 Арнольд Шаррад згадував про відвідини таких культових споруд). Стилізація тіла у цій роботі пов’язана з осмисленням архаїчного образотворчого мистецтва. Це підкреслено природними кадмійно-охристими та землистими відтінками. Тло виконано у світло-сірій гамі з додаванням охристого. Характеристика освітлення не передбачає окресленого джерела, складається враження мандорлоподібного «світіння» тіла по всьому контуру. Тіні на обличчі вирішено суголосно іконописним практикам (хоча у зображенні є певні портретні риси самого автора). На галерейній роботі, на відміну від другої версії, нанесено кулеподібні прозоро-білуваті плями.