Христос з овечкою на плечах є знаком надії та милосердя, він прагне віднайти загублених та подбати про стражденних. У сюжеті Добрий Пастир символічно передана головна тема Євангелія – Божий Син прийшов, щоб спасти кожного грішника. Христос ніби тримає на плечах грішну людину, щоб через свій хрест воскресіння та вознесіння примирити з Богом. Скульптура з амвона парафіяльного костелу Внебовзяття Пресвятої Марії у с. Наварія презентує повнофігурну постать у контрапостній позі з виставленою правою ногою. Для ефектності руху постаті застосований бароковий баланс, що надає динамічної експресивності скульптурі. На аскетичному обличчі чоловіка простежується емоційна напруга. Посічене горизонтальними лініями зморшок високе чоло з низькою лінією надбрівних дуг, широко розплющені очі, випнуті вилиці, запалі щоки передають образ внутрішнього збудження зображуваного. Динаміки образу додають масивні кучері розкуйовдженого волосся. Христос одягнений в довгу, підперезану на талії туніку, змодельовану драперіями, що виконують роль усамітнених пластичних чинників. Їх широкі площини та ламані грані нагадують зім’ятий папір.