Оголений атлет (за класичним оригіналом)

невідомий (Італійська школа)

  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 2
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 3
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 4
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 5
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 6
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 7
  • Оголений атлет (за класичним оригіналом) 8
Основна інформація
ID
С-I-564
Автор
невідомий (Італійська школа)
Назва
Оголений атлет (за класичним оригіналом)
Дата створення
XV ст.
Країна
Італія
Культура
Ренесанс
Техніка
лиття
Матеріал
бронза
Розміри (висота x ширина x глибина, см)
23 x 3 x 13
Додатково
Інформація про автора
Автор
невідомий (Італійська школа)
Країна
Італія
Опис роботи
Актуалізація античного художнього ідеалу та ідеї калокагатії (єдності внутрішньої й зовнішньої краси) – характерна ознака італійського Ренесансу, заснованого на антропоцентризмі, уявленні про людину як істоту богонатхненну і вільну, яка, зберігаючи зв’язок із трансцендентним, доцільно перетворює довколишній світ. Прикладом слугує зображення, виконане невідомим італійським майстром XV ст. згідно з класичними античними взірцями. Відтворюючи атлета, у Стародавній Греції – учасника Олімпійських ігор, містянина, шанованого та обраного полісом, невідомий майстер зосередився на моделюванні оголеного тіла, осмисленого як досконалий, гармонійний, культивований людиною естетичний об’єкт. Особливістю скульптури є зображення атлета у дії, інтерпретованій як вияв досконалої сутності.
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького