Починаючи з 1580-х рр. формується група антверпенських художників, включно з Пітером Нефсом Старшим, яка використовує чітку геометричну перспективу для реалістичного зображення простору інтер’єрів. Здебільшого у їх роботах ефектно відтворюється глибина простору нави, зображеної з дещо підвищеної точки огляду. «Інтер’єр собору у Антверпені» є одним із багатьох творів, на яких Нефс репрезентує інтер’єр антверпенської катедри. Ці роботи є дуже схожими між собою і різняться лише стафажем та окремими деталями декору. На львівській картині показано перспективний вид зі сторони головного входу. У соборі можна побачити поодинокі фігури на передньому плані, а трохи далі – юрбу людей, яка перед кафедрою слухає месу священника. Деякі фігури привертають особливу увагу, як, до прикладу, жебраки чи жінка, яка дає пожертву. Вони, вірогідно, підкреслюють значення пожертви як християнської чесноти. Автором намальованих тут фігур був Франс Франкен ІІ, який неодноразово співпрацював з Пітером Нефсом Старшим.